Industria de marketing si comunicare din Romania este vazuta ca una extrem de dinamica si cu un potential mare de crestere, datorita gradului mare de atractivitate pentru brandurile internationale.
Fiind un segment de piata neexplorat de catre competitorii nostri, am dezvoltat un modul dedicat gestiunii proiectelor media, in toate ariile de aplicativitate ale acestora.
Modulul PROIECTE MEDIA cuprinde toate activitatile de gestiune ale unei companii de media. El este structurat in partea de sine statatoare, respectiv nomenclatoarele si activitatile comune tuturor branch-urilor media si o parte care cuprinde submodule ce se adreseaza fiecarui tip de media in parte: Field Marketing, TV, Radio, Presa, Outdoor si Internet. Acest modul este complet integrat in sistemul Merlin ERP.
Modulul PROIECTE MEDIA cuprinde urmatoarele submodule:
Submodulul Mediaplan TV reprezinta un tool de planificare si gestionare a costurilor si resurselor pentru activitatile de difuzare a produselor si serviciilor prin intermediul campaniilor televizate.
Submodulul Mediaplan RADIO reprezinta un tool de planificare si gestionare a costurilor si resurselor pentru activitatile de promovare prin intermediul campaniilor radio, a produselor si serviciilor.
Submodulul Mediaplan PRESA reprezinta un tool de planificare si gestionare a costurilor si resurselor pentru activitatile de promovare prin intermediul campaniilor de print (ziare si publicatii), a produselor si serviciilor.
Submodulul Mediaplan Field Marketing reprezinta un tool de planificare si gestionare a costurilor si resurselor pentru activitatile de promovare media pe teren a produselor si serviciilor.
Submodulul Mediaplan Internet reprezinta un tool integrat de planificare si monitorizare campanii online, precum si estiune elemente si specificatii tehnice client.
Submodulul Mediaplan Outdoor reprezinta un tool de planificare si gestionare a costurilor si resurselor pentru activitatile de productie si afisare outdoor/indoor.