Trebuie sa inregistrati un numar mare de documente? Cu totii stim ca timpul inseamna bani. De aceea va propunem un utilitar care realizeaza importul de documente in mod automat.
Implementarea unei asemenea solutii aduce o serie de beneficii:
- Reduce considerabil timpul alocat inregistrarii documentelor
- Datele pot fi prelucrate si verificate in Excel
- Daca folositi o alta aplicatie de facturare, puteti importa datele
- Se pot importa multe tipuri de documente: facturi de cumparare si facturi de vanzare, chitante, bonuri fiscal s.a.
Daca aveti o lista de documente, selectati tipul de machete dorit si calea catre fisierul excel si importati. In cazul in care nu au formatul corespunzator la verificarea automata, documentele intra intr-un process de validare. Apoi puteti vizualiza documentele pe care tocmai le-ati importat. Documentelor astfel importate li se genereaza automat nota contabila aferenta.
In functie de categoria documentelor din excel, puteti defini mai multe tipuri de import, Iata mai jos un exemplu de macheta de import pentru facturile de cumparare, folosind parametrii: tipul documentului (facture cumparare), seria si numarul facturii, data facture / data scadenta, denumire partener si cod fiscal aferent, valuta si cursul de conversie, cota de TVA, codul de produs si produsul, unitatea de masura, pret unitar, valoare TVA, pret cu TVA.